Mediastrategie

Essentieel voor een succesvolle strategie zijn de mediakanalen. Je doelgroepen zijn namelijk overal te vinden. Op kantoren, voor het kleine of grote scherm, op een bouwwerf. Waar ze ook zitten, met een juiste mediastrategieweet je ze te vinden.

Online, social media, print of tv? Of een combinatie?

Ga je voor online, social media, print of een combinatie? Radio? Tv? De mogelijkheden van elk kanaal en/of medium liggen anders en het is telkens de vraag welk kanaal/medium het best in staat is jouw boodschap uit te dragen.

Een succesvolle socialmediastrategie, hoe begin je eraan als kmo?

Een goeie strategie beschrijft op welke manier en voor welk doel je social media gaat inzetten. Je legt concrete doelstellingen vast, zodat je later je return on investment (ROI) kunt meten. Dat lijkt heel wat werk, maar we geven je graag enkele tips.

Zorg dat je zichtbaar en vindbaar bent

Om er voor te zorgen dat mensen je producten kopen of je diensten afnemen moet je in de media zichtbaar en  goed te vinden zijn. Digitale nieuwsbrieven, branded content, social media en advertenties helpen je hierbij.

Heb je vragen of wil je graag een afspraak inplannen?

Neem contact met ons op