Medipolis

Alle ogen op Medipolis gericht

Het Medipolis Eye Center van oogarts Dr. E. Mertens en medewerkers in Wilrijk (Antwerpen) is een oogcentrum, gespecialiseerd in de preventie en behandeling van oogaandoeningen en -afwijkingen en in de chirurgie van het voorste oogsegment.

Online marketing   |   Social Media   |   SEO   |   SEA

Onze uitdaging?

medipolis-eyeblink.gifGespecialiseerd oogarts dr. Mertens heeft ons ingeschakeld om hem bij te staan in het online zichtbaar en vindbaar maken van het Medipolis Eye Center. Door een bundeling van expertise met 3 andere oogartsen, is het Medipolis Eye Center een succesvolle en innovatieve oogkliniek, gelegen te Wilrijk, Antwerpen. Ons doel is om meer traffic op de website te genereren door de regionale vindbaarheid te verhogen en te zorgen voor content die de aanwezige expertise benadrukt en zo vertrouwen creëert.

Onze aanpak?

Na een intakegesprek over de diverse oogbehandelingen om zo een beter beeld te krijgen van het oogcentrum, stelden we een gedetailleerd contentplan op. In dit plan bepalen we het doel van de content, namelijk: Medipolis Eye Center wil expertise en vertrouwen uitstralen. En dit door middel van webteksten en socialmediaposts. Onze content marketeer neemt het volledige beheer en creatie van de Facebook-posts op zich na overleg met oogarts Mertens.seo.png Om op de website meer traffic te genereren, zijn we begonnen met het verkeer via de organische weg te verhogen. Zo is er een onderzoek naar de belangrijkste trefwoorden gedaan, waarna onze copywriters de reeds aanwezige webteksten op de behandelingspagina van www.zien.be onder de loep namen. Deze teksten zijn herschreven met specifieke aandacht voor SEO. Hierdoor verschijnt de website hoger op Google en zal deze sneller gevonden worden. Anderzijds hebben we ook gebruik gemaakt van Google Ads, om de traffic via betalende weg te verhogen, om zo te komen tot een ideale combinatie van organische en betalende traffic op de website.

De gevonden trefwoorden zijn ook verwerkt in gerichte advertorials over de beschikbare oogbehandelingen. Deze werden op verschillende relevante websites geplaatst, om zo te werken aan linkbuilding. Ter verbetering van de regionale vindbaarheid hebben we regionale landingspagina’s toegevoegd, die bijdragen aan een betere regionale vindbaarheid voor de oogkliniek in de gewenste regio’s.

Wat doen we nu?

Wij voorzien de drukbezette oogarts van een steeds actueel en gepast contentplan voor de online platformen van zijn oogcentrum. Zo werken wij consequent het contentplan bij en verwerken we dit in de sociale media kanalen van Medipolis. Daarnaast schrijven we online advertorials, met de focus op SEO om zo een maximale vindbaarheid en relevantie te bereiken. Deze artikels worden gepubliceerd op externe websites zoals Ambassadeurs.

Wil jij ook graag een website-boost en/of sociale media die werkt?

Contacteer ons >

ExtraTraffic.jpg.png

Door de toegevoegde regionale landingspages is de online vindbaarheid sterk verbeterd.

Wil jij ook een verhoogde traffic op je website? Wij kunnen je helpen!

Contacteer ons >
Facebookpagina Aservis

Komt hier binnenkort ook een case over jouw project?

Graag!  >