Wat jij kan afvinken
- Je hebt al minstens 2 à 3 jaar ervaring in het opzetten van contenttrajecten voor klanten: je kan een contentplan uitwerken, je denkt na over het juiste kanaal en de juiste boodschap, weet hoe je een sterke visual erbij kan maken, stelt posts in en analyseert altijd wat beter kan.
- Je hebt een hands-on-mentaliteit en vindt het prima om niet alleen het denkwerk te doen, maar je kan ook zelf content inbrengen op een website, post instellen op social of paid advertising inzetten.
- Je weet dus je weg in de belangrijkste socialplatformen (Facebook, LinkedIn & Instagram), je tovert met Google Analytics, je weet hoe je een SEO-analyse uitvoert, je kan basic SEA-campagnes instellen en je kan de belangrijkste opensourcewebplatformen gebruiken om content in te brengen en je kent de basics van het Adobe-pakket.
- Je switcht makkelijk tussen verschillende accounts en kan je ook telkens inleven in hoe de klanten van onze klanten denken.
- Je vindt het belangrijk om je kennis over de digital jungle up-to-date te houden. Nieuwe SEO-inzichten of social hacks snack jij nog liever dan een carré confituur.
- Motivatie en goesting zijn voor jou geen holle begrippen die enkel goed klinken in een sollicitatiegesprek, we hire for attitude.
- Je combineert zelfstandigheid en teamgeest even vlot als een warme chocomelk mét slagroom. Je weet dat overleg en een straffe communicatie de kern vormen voor een geolied team.
- Je bent niet bang om met klanten in overleg te gaan en bij te sturen waar nodig. Zit je met een vraag? Dan neem je de telefoon en ga je op zoek naar een antwoord.
- Bonuspunten verdien je door extra kennis voor te leggen over marketing automation.